E-mail marketing is relatief goedkoop en jouw doelgroep heeft al interesse, win-win dus!
95% van de nederlanders checkt dagelijks hun e-mails!
E-mailmarketing is een manier om je doelgroep te bereiken middels het kanaal: mail. Hierbij kan het doel verschillen, het kan namelijk gaan om het aanprijzen producten of diensten, om het duidelijk maken van jouw boodschap of om met jouw doelgroep in contact te blijven.
Wat het doel ook, is door het versturen van e-mails kan je het bereiken, het kanaal is dus multifunctioneel in te zetten en een meerwaarde voor elke marketingmix.
Wist je dat volgens de E-mail Benchmark 80% van de bedrijven een e-mailmarketing strategie heeft geïmplementeerd?
E-mailmarketing kent 4 onderdelen, namelijk: campagnes, de campagnes onderhouden, de data meten en het analyseren ervan. De campagnes vormen de basis, dit zijn onderbouwde plannen die langlopend zijn waarbij de inhoud getoond wordt aan jouw doelgroep. Het onderhouden en meten is essentieel om relevante campagnes in te zetten voor de doelgroep. Het analyseren zorgt ervoor dat nieuwe kansen benut kunnen worden! E-mail marketing is dus ideaal om laagdrempelig met jouw doelgroep in contact te komen!
4 werkgebieden 1 doel
Opzetten
Het opzetten van verschillende campagnes op het gebied van Email-marketing.
Beheren
Het beheren van verschillende campagnes waarbij er aanpassingen worden gemaakt op bijvoorbeeld de doelgroep.
Vlekkeloos verloop
Belangrijk is dat een campagne vlekkeloos verloopt op technisch gebied naar jouw wensen, daar zorgen we voor!
Content
De content in de verschillende e-mails passen we graag aan naar jouw wensen ook tijdens een campagne.
Relevante data
Niet alle data die je verkrijgt zal even relevant zijn. Daardoor zorgen wij ervoor dat alleen de relevante data beschikbaar is!
Data verzamelen
De daadwerkelijke dataverzameling faciliteren we en zetten we om naar een bruikbaar format.
Bestuderen
De data gaat vervolgens bestudeert worden en omgezet worden naar resultaten, het is essentieel om de resultaten met elkaar te delen om te kijken of de campagne werkt.
Bijsturen
Vervolgens is het zaak om de resultaten om te zetten in concrete aanpassingen. Zodat de campagne blijft aansluiten bij de wensen van jouw en de doelgroep.
e-mail marketing is ons ding!
SurfSupp kan het gehele e-mailmarketing proces uit handen nemen. Van onderzoek naar de doelgroep tot het analyseren van de data. Daardoor heeft jouw onderneming geen omkijken meer naar het inzetten van dit kanaal, maar bereikt het wel de juiste doelen. Sterker nog, het behaalt goede resultaten doordat de campagnes aansluiten bij de wensen en behoeften van de doelgroep.
e-mail marketing inzetten zorgt voor meer interactie!
Niet geheel onbelangrijk is natuurlijk ook datgene wat het oplevert. Wat het oplevert hangt sterk af van de bijbehorende doel. Maar alle doelen vallen te behalen denk dus aan de volgende voordelen.
De juiste interactie met de doelgroep waardoor er een match ontstaat wat meer verkopen oplevert. Dit komt onder meer doordat jouw organisatie zichtbaar is op verschillende platformen.
Imago veranderen, verbeteren en communiceren naar de doelgroep daardoor kan jij bepalen hoe men over jouw organisatie denkt.
Bij SurfSupp Marketing werken we met een uurtarief. Ons uurtarief is €75 per uur.
Voor e-mailmarketing heb je een aantal uur nodig om op te starten. Dit kost doorgaans 6 uur. Dus de eenmalige opstart kosten zijn 450 euro.
Het belangrijk om maandelijks een minimaal aantal uur er aan te besteden. Wij hanteren een absolute minimale tijdsinvestering van 4 uur per maand, door deze minimale uren kunnen wij de kwaliteit waarborgen.
Wat leuk dat je op onze website surft! Kijk en lees gerust rond. Liever direct contact? Stuur ons dan vooral een Appje en we nemen binnen no-time contact met je op!
We gebruiken cookies om ervoor te zorgen dat onze site zo soepel mogelijk draait. Als je doorgaat met het gebruiken van deze site, gaan we er vanuit dat je ermee instemt.