E-mail marketing

E-mail marketing is relatief goedkoop en jouw doelgroep heeft al interesse, win-win dus!

95% van de nederlanders checkt dagelijks hun e-mails!

E-mail marketing

merakist jyoSxjUE22g unsplash scaled

Wat is e-mail marketing?

E-mailmarketing is een manier om je doelgroep te bereiken middels het kanaal: mail. Hierbij kan het doel verschillen, het kan namelijk gaan om het aanprijzen producten of diensten, om het duidelijk maken van jouw boodschap of om met jouw doelgroep in contact te blijven.

Wat het doel ook, is door het versturen van e-mails kan je het bereiken, het kanaal is dus multifunctioneel in te zetten en een meerwaarde voor elke marketingmix.

Wist je dat volgens de E-mail Benchmark 80% van de bedrijven een e-mailmarketing strategie heeft geïmplementeerd?

Waaruit bestaat e-mail marketing?

E-mailmarketing kent 4 onderdelen, namelijk: campagnes, de campagnes onderhouden, de data meten en het analyseren ervan. De campagnes vormen de basis, dit zijn onderbouwde plannen die langlopend zijn waarbij de inhoud getoond wordt aan jouw doelgroep. Het onderhouden en meten is essentieel om relevante campagnes in te zetten voor de doelgroep. Het analyseren zorgt ervoor dat nieuwe kansen benut kunnen worden! E-mail marketing is dus ideaal om laagdrempelig met jouw doelgroep in contact te komen!

4 werkgebieden 1 doel

De inhoud van
e-mail marketing uitgelegd

Campagnes

Opzetten

Het opzetten van verschillende campagnes op het gebied van Email-marketing.

Beheren

Het beheren van verschillende campagnes waarbij er aanpassingen worden gemaakt op bijvoorbeeld de doelgroep.

Onderhouden

Vlekkeloos verloop

Belangrijk is dat een campagne vlekkeloos verloopt op technisch gebied naar jouw wensen, daar zorgen we voor!

Content

De content in de verschillende e-mails passen we graag aan naar jouw wensen ook tijdens een campagne.

Meten

Relevante data

Niet alle data die je verkrijgt zal even relevant zijn. Daardoor zorgen wij ervoor dat alleen de relevante data beschikbaar is!

Data verzamelen

De daadwerkelijke dataverzameling faciliteren we en zetten we om naar een bruikbaar format.

Analyseren

Bestuderen

De data gaat vervolgens bestudeert worden en omgezet worden naar resultaten, het is essentieel om de resultaten met elkaar te delen om te kijken of de campagne werkt.

Bijsturen

Vervolgens is het zaak om de resultaten om te zetten in concrete aanpassingen. Zodat de campagne blijft aansluiten bij de wensen van jouw en de doelgroep.

e-mail marketing is ons ding!

Hoe helpen wij jou?

SurfSupp kan het gehele e-mailmarketing proces uit handen nemen. Van onderzoek naar de doelgroep tot het analyseren van de data. Daardoor heeft jouw onderneming geen omkijken meer naar het inzetten van dit kanaal, maar bereikt het wel de juiste doelen. Sterker nog, het behaalt goede resultaten doordat de campagnes aansluiten bij de wensen en behoeften van de doelgroep.

  • Input geven voor strategische sterke campagnes
  • Doelgroep onderzoek zodat de inhoud passend is voor de doelgroep
  • Het ontwerpen van de E-mails
  • Het schrijven van de content voor de E-mails
  • Data analyseren uit de E-mailcampagnes
    • De data omzetten in resultaten 
    • De resultaten evalueren en omzetten naar nieuwe input bijvoorbeeld qua inhoud van de verschillende campagnes.
TL 10212022 0007 1

e-mail marketing inzetten zorgt voor meer interactie!

Wat levert e-mail marketing op?

Niet geheel onbelangrijk is natuurlijk ook datgene wat het oplevert. Wat het oplevert hangt sterk af van de bijbehorende doel. Maar alle doelen vallen te behalen denk dus aan de volgende voordelen.

De juiste interactie met de doelgroep waardoor er een match ontstaat wat meer verkopen oplevert. Dit komt onder meer doordat jouw organisatie zichtbaar is op verschillende platformen.
Imago veranderen, verbeteren en communiceren naar de doelgroep daardoor kan jij bepalen hoe men over jouw organisatie denkt.

De vijf voordelen

Wat kost e-mail marketing?

Bij SurfSupp Marketing werken we met een uurtarief. Ons uurtarief is €75 per uur.

Voor e-mailmarketing heb je een aantal uur nodig om op te starten. Dit kost doorgaans 6 uur. Dus de eenmalige opstart kosten zijn 450 euro.

Het belangrijk om maandelijks een minimaal aantal uur er aan te besteden. Wij hanteren een absolute minimale tijdsinvestering van 4 uur per maand, door deze minimale uren kunnen wij de kwaliteit waarborgen. 

Samen jouw e-mail marketing opzetten?

Wij helpen jou graag!

justin morgan D2TZ ashGzc unsplash min scaled

Wat leuk dat je op onze website surft! Kijk en lees gerust rond. Liever direct contact? Stuur ons dan vooral een Appje en we nemen binnen no-time contact met je op!

We gebruiken cookies om ervoor te zorgen dat onze site zo soepel mogelijk draait. Als je doorgaat met het gebruiken van deze site, gaan we er vanuit dat je ermee instemt.